The homecoming dance

To uger før homecoming tog vi ud for at købe kjoler sammen med en fælles veninde Kayle og hendes mor. Vi tog ind til Branson som har en slags gågade med en masse butikker. Jeg fandt min kjole i den første butik vi besøgte, jeg havde min mor og søster med på Skype, min host mor Michelle syntes at det kunne være vildt sjovt at købe kjoler ind med min mor (det var også meget sjovt). Jeg tror min søster glæder sig meget til selv at komme herover og købe kjoler! Det var en rigtig prinsesse drøm man kunne få udlevet.

IMG_20150124_114243_592

IMG_20150124_130733_889

IMG_20150124_130726_233

 

 

Før dansen tog vi med Kayle til frisøren for at få vores hår sat op, alle piger har flotte frisurer til dansene.

IMG_6157

Efter basketball kampen var homecoming dansen, kun for high school eleverne. Folk er utrolig søde, men dansen var en lille smule kedelig, og jeg er ikke den store danser. Dansen varede 1,5 time og sluttede kl. 23, og bagefter var vi nogen som tog  til IHOP (International House of Pancakes) i Branson, ca. 30 min væk.

Mig og Madison

Michelle (værtsmor), mig, Vince (værtsfar)

Michelle (værtsmor), mig, Vince (værtsfar)

Det er noget tid siden jeg har været oppe så sent, jeg var vildt træt da vi ankom til IHOP, det var Cassandra også, hende jeg kørte med. Ved 1-tiden kørte vi hjemad, hendes kæreste kørte fordi hun var så træt. Pludselig blev vi forfulgt af en politibil ned gennem byen med blink på! Vi blev nødt til køre ind til siden og Jacob (Cassandras kæreste) var virkelig ked af det, det var de begge. Politibetjenten fortalte Jacob at han havde kørt alt for hurtigt, derudover var nummerpladen udløbet, og Cassandra kunne ikke finde forsikringsbeviset. Desuden havde Jacob lige fået sit kørekort så han måtte ikke køre efter midnat, kl var 1:30, og han måtte ikke have mere end en passager med, han havde både mig og Cassandra. Det var lidt skræmmende, men det endte heldigvis godt. Politibetjenten nævnte ikke noget om at Jacob ikke måtte køre efter midnat og kun have en passager, og hvis de møder op på domhuset med forsikringsbevis og lovlig nummerplade ville bøden blive annuleret. Så nu har jeg også oplevet at blive stoppet af politiet i USA 🙂

Marie

Skriv en kommentar