En amerikansk fødselsdag

Den 25. januar blev jeg vækket med dansk fødselsdagssang (sangen fandt de på youtube), og min dør var pyntet med flag og balloner. Vi fik en lækker morgenmad (en bagel, yay!) og så pakkede jeg gaver op mens jeg skypede med mine forældre og bedsteforældre i Danmark. Jeg fik lov til at bestemme hvad vi skulle lave, og hvad vi skulle have at spise. Efter morgenmaden tog vi i sommerfugle paladset, et stort drivhus med en masse sommerfugle, det var vildt fint. Bagefter tog vi i Dick’s five and ten, en butik fyldt med alle mulige underlige ting, alt hvad man kunne tænke sig. Der var bacon mintpastiller, bacon tandpasta, slik og sodavand der ikke længere sælges i normale butikker. Det var vildt sjovt at gå gennem butikken, jeg tror vi brugte 2 timer. Til aftensmad fik vi pizza, alle elsker pizza! IMG_20150125_195507_353Til dessert havde de købt en fødselsdagskage til mig, meget amerikansk med fondant og flødeskum på. Min første amerikanske fødselsdag var meget vellykket!

Snapchat-1053827846985159940

Mine søde veninder sendte mig en hilsen til min fødselsdag!!!

Weekenden senere havde Madison arrangeret en fødselsdagsfest for mig, vi havde et kæmpe bål og der kom en masse mennesker. Jeg lavede frikadeller og bagte vandbakkelse, og folk var helt vilde med alt den danske slik.

100_1419

Kayle gave mig dette flotte forklæde, og en kæmpe kogebog!

100_1432

Marie

Skriv en kommentar