No MOre trash!

Vi bliver opfordret af vores organisationer til at gøre noget community service, som tak til vores community vi har boet i. Min familie og jeg meldte os til en lørdag morgen for et par uger siden at samle skrald op langs landevejen, i et projekt der bliver kaldt “No MOre trash”, hvor MO står for Missouri, organiseret af Lampe Litter Lifters.

20150502_102526_resized

Det var vildt varmt, og der var rigtig meget skrald, og mange underlige ting. Når vi nu er i Blue Eye, der var rigtig mange beef jerky bøtter, tobaksdåser, og cigaretter.

20150502_091519_resized

Vi brugte et par timer på at gå op og ned langs landevejen og fylde en masse skraldeposer. Bagefter tog vi på the Fillin’ Station og fik fried chicken!

20150502_113842_resized

Vores yndlings lokale restaurant, ejerne er vildt søde og kommer altid ud for at sige hej til mig.

Marie

1 thoughts on “No MOre trash!

  1. Det er så hyggeligt at finde blogs om andres år på udveksling og læse om de forskellige oplevelser I har! Jeg er lige faldet over din blog og vil give mig til at læse, og mindes mit eget år. Held og lykke med alt! 🙂

Skriv en kommentar